Hoe klantvriendelijk was het personeel?
Wat vond u van de locatie?
Heeft u in alle veiligheid kunnen spelen?
Hoe heeft u de activiteit(en) ervaren?
Wat vond u van de prijs kwaliteitsverhouding?

Wesley Coomans

Eerste indruk leek tof. Maar het feit dat eten en drinken niet ging via de website was nogal raar. Daar naast is het veld veel ste klein
En je speeld vaak zonder medic en als die er wel is kan die niet respawnen. Ik vond dat er geen skirms gevoel was zoals bij balls and arrows. Er was geen verborgen opjecten of missies. Te veel pauze in de minigames. Als je een echte airsoft oorlog veld slag wilt raad ik aan balls and arrows.

Veld vergrote. Minder kleine stomme mini games. Minder pauze lekker door kunnen spelen zonder ontstopping.

Reactie Outdoorbrielle.nl:

Jammer dat ons speelterrein niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan. Het feit is dat er velen aan het airsoften zijn met ieder een eigen idee hoe de missies gespeeld moeten worden. Sinds maart al diverse skirms georganiseerd en gelukkig is het grootste deel erg positief wat betreft de missies, de speelveld grootte en de complete beleving die zo’n dag met zich mee moet brengen. Ook vinden wij het jammer dat je dit niet gelijk op de dag zelf even met ons hebt willen delen. Dit is voor de communicatie veel beter en we hadden dan ook misschien een idee van jouw op deze dag kunnen uitvoeren.
Wat betreft de lunch die je kan boeken via onze website - dit was nog niet actief om dit vooraf te reserveren. Op de dag zelf kon je echter wel diverse broodjes bestellen zoals aangegeven en ook gedaan door anderen.

Score voor Outdoorbrielle.nl: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Ja
Soort activiteit/ arrangement: Skrims