Oplichters! Chauffeur heeft 20 minuten langer op ons gewacht omdat we een aangifte moesten doen i.v.m. vermissing van onze koffer. Wij hebben de chauffeur tijdig ingelicht. Toen we buiten waren en instapten, zei de chauffeur tegen ons dat hij 20 euro extra in rekening gaat brengen omdat hij 2 uurtjes op ons heeft gewacht.
1) Hij heeft helemaal niet 2 uurtjes op ons gewacht. Hij heeft 20 minuten langer op ons gewacht.
2) Nergens in de voorwaarden van het bedrijf staat vermeld dat zij extra kosten in rekening brengen.

Uiteindelijk hebben wij besloten om niet verder te gaan met deze chauffeur aangezien er duidelijk sprake is van oplichterij!.

Reactie Oranje Taxi Service:

Reactie bedrijf 26/01/2018
U heeft de gevraagde informatie tot heden niet verzonden. Wij verzoeken u binnen 24 uur als nog dit per email te doen. LET OP indien uw review onjuiste informatie bevat, zijn hier consequenties aan verbonden. Bij geen gehoor en het niet verwijderen van uw review op de website, zullen wij gepaste maatregelen nemen. Wij zullen een incassobureau inschakelen om de geleden schade te verhalen. De boete voor het onjuiste negatieve review bedraagt 1000 euro per dag en kan oplopen tot 25.000 euro.
Reactie bedrijf 24/01/2018
Excuses dat u dit hebt moeten ervaren, Graag zou ik wat meer info willen krijgen over de rit ? Zodat wij tot een oplossing kunnen komen.

Score voor Oranje Taxi Service: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Heeft u extra producten geboekt: