Martijn

Mijn ervaringen vallen tegen met deze taxi service. Had keurig een taxi, op tijd, aangevraagd om me op te halen vanaf Schiphol om me naar Den Haag te brengen na een lange trans-Atlantische vlucht. Echter op Schiphol om 7 uur ‘s ochtend maar liefst 30 minuten moeten wachten voordat de taxi er eindelijk was, met een smoes waarom hij te laat was.

Waarschijnlijk omdat de planning net niet goed uit kwam met het brengen van een passagier naar Schiphol en mij daardoor langer heeft laten wachten - geen nette service!!!

Voortaan maar weer met de auto (valet parking werkt prima en is uiteindelijk nog goedkoper ook).

Reactie Oranje Taxi Service:

Beste,
Wat ontzettend vervelend om te horen! Dit is niet de service waar wij naar streven. We kunnen je verzekeren dat wij gaan uitzoeken wie van onze chauffeurs dit was, en dat we dit tot de bodem uitzoeken. Graag zouden wij wat meer info willen krijgen over de rit zoals pick-up adres en het moment van de bestelling en
onder welke naam je hebt geboekt, aangezien uw naam helaas niet kunnen terugvinden in ons systeem. Zodat wij tot een oplossing kunnen komen.

Score voor Oranje Taxi Service: 2/5
Beveelt u dit bedrijf aan? Nee
Heeft u extra producten geboekt: