Collins Yeboah

It’s fast

oodG

Jmk.beauty

Omdat het, het niet doet

Uw ervaring

Shit ervaring. Simkaartje gekocht, maar wilt niet opgewaardeerd worden.

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor het delen van je ervaring. We vinden het vervelend om te horen dat je problemen hebt ondervonden met het opwaarderen van je simkaart. We hebben je bericht via e-mail ontvangen en hebben geprobeerd je te helpen met het activeren van de code die je van ons hebt ontvangen.
We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer het opwaarderen niet direct lukt. Zoals eerder vermeld, zijn al onze codes ongebruikt en rechtstreeks door de leverancier aan ons verstrekt. We gaan er daarom vanuit dat de code correct is, maar begrijpen dat er verschillende redenen kunnen zijn waarom het activeren niet lukt. We hebben je al verschillende mogelijke oplossingen aangedragen om het probleem op te lossen, maar mocht je nog steeds problemen ondervinden, raden we je aan contact op te nemen met de klantenservice van je provider. Zij kunnen mogelijk verder helpen bij het identificeren en oplossen van het probleem.

L

Ik wil opwaarderen

Uw ervaring

Hoe de fuck kan ik opwaarderen door te bellen zonder bel credits te hebben ??????hoe moet ik nu opwaarderen dan ? Ik wil m’n geld terug.

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant, Onze support afdeling heeft je op 21 April een aantal tips doen toekomen. Met vriendelijke groet, Anne

Teun Nijdam

Dacht dat het gemakkelijk was,maar helaas

Uw ervaring

Opwaardeer code werkt niet,wel 5x geprobeerd.
Graag geld terug

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste Teun, Ik vind geen supportaanvraag van je. Over welke bestelling gaat je vraag? Heb je wel het juiste product gekocht? Kan je ons meer informatie geven door het contactformulier op onze... Beste Teun, Ik vind geen supportaanvraag van je. Over welke bestelling gaat je vraag? Heb je wel het juiste product gekocht? Kan je ons meer informatie geven door het contactformulier op onze website in te vullen? Wij helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Anne

JM Versteeg

Crypto overschrijving naar vriendin in buitenland

Uw ervaring

Waardeloos bedrijf, 10% kosten voor een Crypto voucher, nep kados is reclame voor postcode en vriendenloterij waarbij je eerst lid moet worden. Om iets te krijgen. Hiervoor krijgen jullie gewoon... Waardeloos bedrijf, 10% kosten voor een Crypto voucher, nep kados is reclame voor postcode en vriendenloterij waarbij je eerst lid moet worden. Om iets te krijgen. Hiervoor krijgen jullie gewoon reclame gelden. Waarschijnlijk zal deze ervaring nooit op de website staan even een screenshots gemaakt voor Kees van der Spek

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste Barry, Je bestelling via iDeal kwam met vertraging bij ons binnen, waardoor je bestelling niet meer automatisch geleverd werd. Het bedrag is direct na binnenkomst weer teruggestort op je... Beste Barry, Je bestelling via iDeal kwam met vertraging bij ons binnen, waardoor je bestelling niet meer automatisch geleverd werd. Het bedrag is direct na binnenkomst weer teruggestort op je bankrekening. Je kunt dat zelf ook controleren. Of op je bankrekening, of via de betalingschecker van Buckaroo. Met vriendelijke groet, Anne

Anna

Goede prijs

Uw ervaring

Snelle levering, makkelijk bestellen en erg goede klantenservicd

Beste Anna,
Leuk om te horen dat je tevreden bent over onze service! Veel plezier met je aankopen en fijne dag!

Khatira

Omdat je kan voor een weinig bedrag onbeperkt kan bellen binnen Nederland

Altijd goed

Beste Khatira,
Dankjewel voor je feedback!

W. Teuben

Kwam als eerste in beeld

Uw ervaring

Goed, binnen 2 minuten alles geregeld.

Bosma

Per ongeluk. Ik dacht dat het odido was.

Slecht. Niks ontvangen.

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste meneer/mevrouw Bosma, Wij verkopen ook Odido beltegoed. Wanneer u een directe opwaardering heeft besteld, dan waarderen wij uw telefoonnummer direct voor u op. Heeft u een code besteld, dan... Beste meneer/mevrouw Bosma, Wij verkopen ook Odido beltegoed. Wanneer u een directe opwaardering heeft besteld, dan waarderen wij uw telefoonnummer direct voor u op. Heeft u een code besteld, dan ontvangt u van ons de code per email. In de email staat dan hoe u de code kunt activeren. Komt u er niet uit, vult u dan het contactformulier op onze website in en geef hierbij het ordernummer aan dat in de omschrijving van de betaling staat. Wij controleren het graag voor u. Met vriendelijke groet, Anne

Ionut Job's B.V

Super