jjhm sperber

Omdat ik dacht dat het snel was en makkelijk

Uw ervaring

Snelheid en gemak is aantrekkelijk maar als later blijkt dat wat er geleverd wordt en betaald niet werkt dan voel je je bedondert.e service is niet goed.Je wordt met een kluitje in het riet gestuurd en je hebt het gevoel dat ze steeds zich achter dingen verschuilen om maar niet tot een oplossing te hoeven komen/Feiten Ik heb betaald de firma heeft mijn betaalgegevens en order nummer.Ik heb een ,welliswaar beperkt screenshot geleverd.daarop is duidelijk te zien dat er een code is die al is gebruikt.metBovendienheb ik het emailadre gegeven waar de giftcard naar toe is gestuurd.Ik wil dus alleen maar dat U het oplost en en anders mijn geld terugstort.U bent verantwoordelijk voor de oplossing van het niet leveren van een goed product.Bovendien heb ik recht op annuleren als ik binnen de wettelijke termijn er van af wil zien.Dus graag regelen.Anne of hoe u naam ook werkelijk mag zijn

Reactie Opwaarderen.nl:

Het spijt ons dat je slechte ervaringen hebt gehad met onze webshop. Echter kunnen wij met je e-mailadres geen bestellingen of eerdere correspondentie met ons vinden. Heb je het ordernummer van de bestelling voor ons. Of het e-mailadres, dat je tijdens de bestelling hebt aangegeven? Je kan deze info ook sturen naar support@opwaarderen.nl.

Score voor Opwaarderen.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: