CM Verpoorten

Het is niet te begrijpen dat u die €10.00 niet terug stort .daar het opwaarderen niet ging . Er stond tot en met 6 dec dat er storing was .ik kon niet dus niet opwaarderen.
WiFi werkte steeds niet . Dat was al sinds begin nov . Mijn zoon heeft via zijn mobiel toen geprobeerd mijn mobiel op te laden . Maar er was storing bij jullie en dat bleef 3dg duren . Omdat ik geen WiFi meer kon pakken .heb ik KPN met mijn vaste telf gebeld . Het was niet op te lossen . Zodoende heb ik bij hen een mobiel telf abonnement aangevraagd . U moet toch begrijpen dat die storing erg moeilijk is voor iemand van 77j .die zelf niet weet hoe opwaarderen moet . Er wordt tegenwoordig helemaal geen rekening gehouden met de oudere mens . Waar de computer een moeilijk apparaat voor is . Wat ik u nu schrijf gaat via mijn mobiel .een computer openen kan ik niet .Daarom liet ik dat mijn zoon 3dec doen . Had de opwaardering toen gelukt .dan was ik niet overgestapt . Nu heb ik alles via KPN
tv .vaste telefoon en mobiel . Er staat een computer .maar die wordt alleen gebruikt als een vriendin langs komt .die weet hoe hij werkt .
Dus vraag ik u die € 10.00 terug te storten . CM Versloot.

Uw ervaring

Nee .is veel te moeilijk om op te waarderen. Heb dit altijd door anderen moeten laten doen . Begrijp niets van jullie handleiding .

Reactie Opwaarderen.nl:

Beste klant,
in ons systeem kunnen wij zien dat u een opwaardeercode van Tele2 hebt besteld en ontvangen. Deze code werkt alleen op een simkaart van Tele2.
Helaas is het niet mogelijk om een éénmaal afgeleverde code terug te geven of te ruilen. Je kunt de situatie het beste vergelijken met een open gekraste klassieke beltegoed kaart. Het is voor ons niet mogelijk te controleren of de code die je terug wilt geven wel of niet gebruikt is. Hierdoor kunnen we de code niet opnieuw in ons systeem opnemen en verkopen.
Je kunt natuurlijk wel proberen de code aan iemand anders in je omgeving te verkopen.
Onze excuses voor dit ongemak.

Score voor Opwaarderen.nl: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Aangekocht product: