Evert Stoffels

Een flexkabel voor de macmini upperdisk is duurder zonder dan met gereedschap en bevestigingsschroefjes. De flexkabel (een klein ding) zelf werd verzonden in een a4achtige enveloppe die dan weer in een (absurd) grote doos zat. Voor ontvangst moest getekend worden, zodat ik gedwogen werd thuis te blijven. Tot slot is de prijs meer dan het dubbele dan bij een andere leverancier die de flexkabel in een kleine bubbelenveloppe stopte die door de brievenbus past.
Kop op en mvg E Stoffels

Reactie Onlinemacwinkel.nl:

Beste Evert,
Allereerst bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review te schrijven, dat is voor ons erg waardevol ondanks dat u niet zo enthousiast bent als de meeste van onze klanten.
Als ik het goed begrijp is uw klacht dat de verpakking te groot is en de prijs te hoog.
Of de prijs te hoog is daar kunnen we over discussiëren, U heeft een OWC upgrade besteld van € 29,50. OWC is als merk echt de autoriteit op het gebied van Mac upgrades, dat er goedkopere alternatieven zijn dat geloof ik direct maar wij geloven toch in de kwaliteit van een A merk als OWC en moeten daar iets meer voor te vragen.
Daarnaast moeten verpakkings- en verzendkosten ook gedekt worden, wij rekenen slechts € 5,95 maar de PostNL kosten en het verpakkingsmateriaal zijn een stuk duurder dan dat.
De grootte van de verpakking kan ik u ook uitleggen. Onlinemacwinkel verkoopt Mac upgrades en accessoires, dat zijn allemaal erg kwetsbare en doorgaans duurdere producten. Dit is de reden dat wij nooit in een brievenbus enveloppe verzenden. Hoe klein een product ook is, alle bestellingen gaan in een doos(je) en worden door PostNL verzonden. Op deze manier kunt u er vanuit gaan dat wij er alles aan doen om alle bestellingen onbeschadigd en zo snel mogelijk bij de klant te krijgen. Of het nu een upgrade van € 29,50 betreft of een MacBook Pro van € 3000,-
daar maken wij geen onderscheid in.
Maurits

Score voor Onlinemacwinkel.nl: 2.5/5