Deskundigheid
Ondersteuning
Gebruikersgemak

TOTAL BELGIUM

Hallo. Ik heb een vraag ivm de melding 'NIET INVULBAAR' en 'gegevens werden gewist'.
Hierover staat niets in de veelgestelde vragen. En via de help heb ik enkel mogelijkheid om deze enquete in te vullen.

Dus geen hulp mogelijk? Is dit programma een Bèta versie, of is er ook iets professioneels beschikbaar?

groet Tom Gys

Reactie Ondertekenen.nl:

Beste Tom,
Jammer dat u de ondersteuning in ons portal niet kon vinden! In het portaal staat rechtsboven een knop, 'ondersteuning'. Wanneer u daar op klikt kunt u direct per chat in gesprek gaan met ons.
Daarnaast kunt u ook naar de veel gestelde vragen gaan. Hier staat bijvoorbeeld dit artikel over invulbare documenten: http://support.ondertekenen.nl/functionaliteiten/invulbare-documenten. Linksonder op ons portal staat ons mailadres: support@signhost.com. Hier kunt u ons ook altijd bereiken. Daarnaast bent u per mail uitgenodigd voor het achterlaten van een review. U kunt altijd replyen op onze communicatie, we staan u graag te woord!
Vervolgens is er een handleiding bij de ingebruikname van het account ter beschikking gesteld, met daarin ons nummer. Dit nummer is 0237370046, en is ook op onze website te vinden. Het is altijd mogelijk even te bellen om eventuele onduidelijkheden over ons product en het supportproces te verhelderen.
Met vriendelijke groeten,
Paul Loth

Score voor Ondertekenen.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Afgenomen dienst: