Normaal totaal geen problemen met de onderdelenlijn..
Nu een voorkop gekocht van een bmw bij de firma allround carparts in nijmegen.. als eerste kreeg ik onderdelen die ik niet besteld had,daarna bleek de bumper op drie plekken stuk/gescheurd te zijn.ik daarna op de site vd firma kijken en zie dat de onderdelen van een engelse auto afkomstig zijn,dat is geen probleem maar de koplampen zijn engels en die kan ik in Nederland niet gebruiken.. eindelijk mijn auto opbouwen haal ik de motorkap uit het goed ingepakte folie,en kom tot ondekking dat de deuken erin zaten,en eenmaal de schuurmachine erop zit de hele motorkap vlak geplamuurd..ik wou dat ze alles op kwamen halen maar ik kon naar mijn geld fluiten,nu hoop ik nog dat ik andere koplampen krijg maar na drie weken zoeken heeft de firma die nog steeds niet.. wel vreemd.. dus al met al een hoop geld betaald in vertrouwen over gemaakt en krijg er een hoop ellende en slechte delen voor terug.... mijn eerste slechte ervaring met de onderdelenlijn.. voor meer vragen mag uw mijn altijd mailen en of bellen.. mail: Goss01@kpnmail.nl tel 0622071505..
vriendelijke groet Jose Rodriquez..

geen...

nee

Score voor de Onderdelenlijn: 1/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee