2056 beoordelingen

Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Bonel Collections

Bij de bestelling van Kassarollen (50) voor Bonel Collections (te Den-Haag) spraken we telefonisch een prijs af van 59,95 nadat op diverse sites hadden gekeken en waarbij de laagste prijs 49,95 (incl. BTW) was. Deze site-naam werd door jullie medewerkster genoteerd. Om niet kinderachtig te doen spraken we 10,00 euro hoger af. Echter bij ontvangen van de kassarollen zag ik tot mijn niet geringe verbazing dat er 72,45 stond op de factuur. Dus daarna is er nog eens BTW over die hogere prijs gezet. Dat is flauw; infeite betaalde ik 22,50 teveel voor die doos kassarollen. Ik had deze ook op die site van 49,95 kunnen bestellen.
Vr. groet,
Conchita van Dijk
Bonel Collections

Reactie Office Palace:

Goedemiddag mevrouw, Hartelijk dank voor het schrijven van uw review. We hebben contact gehad om dit gevoel bij u weg te nemen, jammer genoeg is dit niet gelukt. De bestelling die bij ons geplaatst werd met een te hoge prijs, is inmiddels aangepast en het resterende bedrag gecrediteerd. Mocht u verdere afhandeling wensen, schroom dan niet om te reageren op onze contactverzoeken. Wij zetten graag een extra stap om u de volgende keer weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Office Palace

Score voor Office Palace: 1/5
Zou u Office Palace aanbevelen? Nee