Ronald van Praag

Na jarenlang bij Obelink te hebben besteld heb ik nu een wel hele slechten ervaring. Ik heb twee traagschuimmatrassen besteld Art.nr.: 207861 en Art.nr.: 192592. Afgelopen maandag heb ik ze in de camper heb ik ze uit de verpakking gehaald en zag dat het twee hele slappe matrassen waren die niet goed uitzetten. Slecht product dus! Gebeld met Obelink: ja dat duurt twee dagen voordat ze goed zijn. En anders ma het retour. Na drie dagen nog niets. Vandaag gebeld en gehoord dat het niet retour mag vanwege hygiene. Na lang aandringen zie Anouk (achternaam wilde ze niet geven) dat het toch retour mocht onder de voorwaarden: in orginele verpakking (daar past het uitgevouwen matras van 140cm x 200cm) nooit meer in en vacuum gezogen (dat krijg ik onmogelijk voor elkaar). Dus een coulance maar met voorwaarden waar je niets mee kan. Anouk was zeer standvast en zei: nou dan niet! Ik heb nog nooit zo een slechte service meegemaakt en ik kan nu nieuwe matrassen met een waarde van ruim 200 euro zo naar de vuilstort brengen. Als klant ben ik helemaal klaar met Obelink en ik raad een ieder aan heel goed uit te kijken voordat je iets besteld bij Obelink. Voor zo een grote zaak is dit een zeer slechte klantbehandeling. En ik ben een hoop geld kwijt. Ik voel me in de maling genomen.

Grote winkel

Reactie Obelink.nl:

Hoi Ronald, bedankt voor je waardevolle feedback. We gaan het meenemen ter verbetering van onze service en we hopen je ondanks dat toch nog weer terug te zien in onze winkel! Groet, Team Obelink

Score voor Obelink.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee