Ronald van Wagtendonk

Logistiek is het bij obelink en haar bezorgdienst deze zomer een puinhoop en contact maken is vrijwel onmogelijk.
Wij bestelden vrijdag 13/8 een simpel afval bakje en en ACSI gids die beide binnen 2 werkdagen bezorgd zou worden. Pas op donderdag werd het afvalbakje verzonden. Niets over de gids ( en kortingskaart!). Na veel gedoe met olly kregen we te horen dat die was uitverkocht ( stond “op voorraad”). Op vrijdag meldde DPD dat ze zouden bezorgen (niet dus) op zaterdag ook (niet). Op maandag 23/ 8 waren wij “helaas” niet thuis ( nee eindelijk op vakantie) en moesten ze het bij de buren bezorgen.
En zo lag het nog aan de klant ook!!
Bedankt Obelink!

Prima web site groot assortiment

Reactie Obelink.nl:

Hallo Ronald,
Wat vervelend dat je bestelling niet op tijd binnengekomen is. Helaas kan het voorkomen dat een artikel onverwachts uitverkocht is, door bijvoorbeeld meerdere mensen die tegelijk bestellen. Onze excuses voor het ongemak! We begrijpen dat dit erg vervelend is. Ook is onze klantenservice op dit moment erg druk, waardoor je helaas langer moet wachten op antwoord. Ik ga je feedback doorgeven aan de juiste afdeling, zodat we dit in de toekomst kunnen verbeteren. We hopen dat jullie desondanks een fijne vakantie hebben.
Groeten Team Obelink

Score voor Obelink.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee