Van Wordragen

Wij willen een klacht indienen wat betreft de service van en klantvriendelijkheid van Obelink.
Wij bellen Obelink met de vraag of er een bepaald type zijwand voor een Thule luifel op voorraad is. Er wordt gevraagd naar de uitvalmaat. Deze doorgegeven en nogmaals gevraagd of deze op voorraad is omdat wij er speciaal voor uit Duiven moeten komen. Er wordt bevestigd dat dit zo is. Eenmaal aangekomen bij Obelink wordt er naar de uitvalmaat ook om een hoogtemaat gevraagd. Dit werd aan de telefoon NIET gevraagd. Onze maat bleek dus NIET op voorraad te zijn. Dan hadden ze als alternatief een Obelink type. Maar dit hadden we aan de telefoon al genoemd dat wij deze niet wilden. Wij balen omdat we voor niets zijn komen rijden. Daar wilde ze niets over horen om over een excuses maar niet te spreken. Voor advies en klantvriendelijkheid en service moet je niet bij Obelink zijn.

Reactie Obelink.nl:

Hallo meneer van Wordragen,
Wat vervelend om te horen dat jullie de hele weg naar ons hebben afgelegd om de thule luifel aan te schaffen en de juiste maat uiteindelijk niet op voorraad was. Helaas kan het voorkomen dat een product onverwachts uitverkocht raakt. Onze excuses voor het ongemak! Ik ga je feedback doorgeven aan de betreffende afdeling, zodat we in de toekomst kunnen verbeteren.
Groeten Team Obelink

Score voor Obelink.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee