Paul v Zijl

Enige tijd geleden caravanluifel van 4,20 mtr besteld. Volgens wevsite binnen 3 tot 5 werkdagen te leveren.
Nu wordt voor alles meer dan 4 meter lengte het vervoer uitbesteed in dit geval KuhneNagel. Na bellen waar het bleef werd het ineens 10 dagen. Op de bezorgdag wederom niemand. Hele dag voor thuis gebleven. Website is inmiddels aangepast maar op enige coulance in de vorm van retour bezorgkosten is het antwoord dat dit in de voorwaarden staat. Wat een flauwe reactie. Obelink: zet dit bij bestelling van dit soort items dat voorko.t veel ellende. Laatste bestelling bij dit bedrijf gedaan.

Reactie Obelink.nl:

Hallo Paul,
Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. De grootverzendingen worden al een hele tijd uitbesteed aan bedrijven zoals Kuhne+Nagel. Helaas waren de levertijden onlangs aangepast en duurde het langer wegens de grote drukte die ze ondervonden. Met het doorgeven van deze vertraging heeft de klantenservice dit ook doorgegeven aan de website en daarom staan de nieuwe levertijden op de website, om toekomstige problemen te voorkomen. We begrijpen dat dit erg vervelend is. Onze excuses voor het ongemak.
Groeten Team Obelink

Score voor Obelink.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee