De Boever Kevin

Niet tevreden, 1e maal snelle levering, ook een artikel retour gestuurd, verliep vlot en ook vlotte terugbetaling.
Bij onze 2e bestelling krijgen we ineens dag later een mail dat er een artikel niet op voorraad is en dat ze niet weten wanneer deze terug binnen komen, dus niet in de nabije toekomst en dat ze ons het geld terug gaan storten. Ik had ook mijn spaarpunten van de eerste bestelling gebruikt voor deze aankoop. Allereerst storten ze mijn geld terug - het bedrag van de spaarpunten. Terwijl ik ook andere producten had gekocht dus ik had deze spaarpunten ook gebruikt voor deze goederen.
Dan nu een week later staat plots het artikel terug op voorraad maaaaaar 20 euro duurder!!! Echt schandalig. Dit is gewoon bedriegen! Dus het artikel was waarschijnlijk wel op voorraad ( stond ook op voorraad toen ik bestelde) maar ze wisten dat de prijs ging veranderen en dan hebben ze het maar snel geannuleerd onder het mom van het is niet meer op voorraad.

De eerste maal dat we bestelden werden de producten zeer snel geleverd. De tweede maal duurde dit wel opmerkelijk wat langer.

Score voor Obelink.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee