Top
Ervaringen training
Na 4x gezakt te zijn eindelijk een cursus gehad van Jim en adis, en ook geslaagd gelijk! Jim is een erg enthousiaste man en benadrukt echt de onderwerpen die we moeten onthouden. Leuke manier van presenteren waardoor je je aandacht goed bij houdt. Adis is een wat rustiger meneer maar legt alles zeer goed en uitgebreidt uit. Kortom danzij hun ben ik eindelijk geslaagd. Bedankt voor alles. Jullie zijn top in jullie vak!