Hele fijne en sterke cursus!
Ervaringen training
€ en Fiek hebben echt een hele goede cursus gegeven! Super duidelijk en ze denken goed aan de “leerlingen”. En voor vragen kan je altijd bij ze terecht.
€ en Fiek hebben echt een hele goede cursus gegeven! Super duidelijk en ze denken goed aan de “leerlingen”. En voor vragen kan je altijd bij ze terecht.