Super online ervaring!
Ervaringen training
Nadat ik inmiddels 2x gezakt was voor mijn theorie ben ik gestart met de online training. Vandaag examen gehad en geslaagd!
De manier hoe nu theorie de examen stof uitlegt is echt geweldig en heeft mij zeer zeker geholpen! Ik raad nu theorie zéker aan! Had ik dit maar eerder gedaan.