Heel leerzaam
Ervaringen training
De cursus was heel leerzaam en goed uitgelegd.En alles bleef ook hangen zodat ik in 1x geslaagd ben.Super.En Atlas was een goede leraar.
Reactie NuTheorie.nl:
Congratulations met het behalen van je theorie-examen😎🎉
De cursus was heel leerzaam en goed uitgelegd.En alles bleef ook hangen zodat ik in 1x geslaagd ben.Super.En Atlas was een goede leraar.
Congratulations met het behalen van je theorie-examen😎🎉