Geen twijfels gehad en met 0 fouten geslaagd.
Ervaringen training
Was pittig in de ochtend wakker blijven, maar door de positiefe commotie en geschreeuw blijf je wel wakker!
Reactie NuTheorie.nl:
Super gefeliciteerd dat je met nul fouten bent geslaagd & enorm bedankt voor de recensie 🙏 ❣️