Leerzaam!
Ervaringen training
Ik heb de eendaagse cursus gedaan en smiddags meteen naar het CBR. Alle vragen kwamen me bekend voor en het was dus ook makkelijk te maken. De cursus werd op een leuke manier gegeven.
Reactie NuTheorie.nl:
Congratulations met het behalen van je theorie-examen😍 Wat ontzettend fijn dat de cursus zo waardevol is geweest🎉😱