Met topdocent Milan slaag je sowieso
Ervaringen training
Het was een lange training, maar alles is duidelijk naar voren gekomen. Genoeg tijd voor herhaling en vragen. De ezelsbruggetjes waren ook zeer makkelijk te onthouden!
Verder was Milan een goeie docent en het eten was ook super!
Liefs
-N.T
Reactie NuTheorie.nl:
Kijk eens aan: super gefeliciteerd met het behalen van je theorie & bedankt voor de mooie woorden 🎉❣️