Hele fijne cursus!
Ervaringen training
Geen idee hoe ze het doen, maar met deze cursus wordt je letterlijk klaargestoomd voor het examen!
Het was een lange ochtend, en soms moet je jezelf echt even pushen om erbij te blijven (heeeeel veel informatie in 1 keer!) Maar het is het helemaal waard.
De trainer heeft een vlotte babbel en heeft voldoende aandacht voor iedereen in de groep.
Het is wel van belang om wat kennis te hebben van de theorie, want ze gaan best Snel door de vragen heen.
Ik ben geslaagd! Bedankt Nutheorie!!!