Een effectieve, leerzame en duidelijke cursus om je theorie te kunnen halen!
Ervaringen training
Ik heb de cursus erg goed ervaren. De docenten legden alles uit in begrijpelijke taal en er werden ook trucjes aangeleerd zodat je het makkelijker kan onthouden. Het was wel erg vroeg, maar daar heb ik het zeker voor over gehad. Verder waren er regelmatig korte pauzes en werd alles ook nog een keer herhaald. Goed opletten is wel echt belangrijk en de docenten blijven je ook goed scherp houden, waar je uiteindelijk ook profijt tijdens het examen aan zal hebben. Dus echt een top cursus!