Ben in 1 keer geslaagd met maar 4 fout!!!
Het is echt aan te raden
Ervaringen training
Mijn ervaring was heel goed was wel vermoeiend wat het is best veel dat je binnen krijgt maar desondanks echt supper ik had vantevoren al geleerd maar ik heb daar dingen geleerd waar ik nog niks van af wist dankzij hun ben ik in een keer geslaagd echt top