Het was een ontzettend leerzame dag! Zou het zeker aanbevelen. In princiepe is het leren van een theorieboekje niet eens nodig. Verder vond ik de dag zelf behoorlijk intensief, je benut elke minuut tot aan het CBR-examen van start gaat.
Al met al ben ik zeer tevreden. Zelf ben ik geslaagd met 0 fout!
Ervaringen training
Heel leerzaam, leuke interactie met de leerlingen waardoor de vele informatie op die manier blijft hangen! Goed georganiseerd!