Een fijne dag die goed werkte.
Ervaringen training
De cursus begon vrij vroeg maar omdat er veel opbouw in zat werd het allemaal rustig verteld. Het was fijn om een goed beeld te krijgen hoe een examen zou gaan en wat voor vragen je kon verwachten. Ik zou dit zeker aanraden voor de mensen die moeite hebben met leren uit een boek.