Ik had al aantal keer examen gedaan en uiteindelijk toch maar gekozen voor een ééndaagse theorie cursus. Erg aan te raden. Op een leuke grappige manier wordt de stof uitgelegd. Het is veel dus je moet wel goed wakker zijn en actief mee blijven doen. Veel soortgelijke vragen kwamen terug in het tentame!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.