NTI-nl

Praktijk workshops
Mentor
Studie-materialen

Marcel studentnummer 995181546

NTI, bar en bar slechte onderwijsinstelling. Ik ben nu ruim een jaar bezig met mij master en bij NTI besluiten zij om het curriculum aan te passen aan de huidige trends. Dat betekent dat de papers die nog niet af zijn, maar die je wel graag wilt meenemen als vrijstelling voor het nieuwe curriculum, voor 9 januari 2021 moeten worden ingeleverd. Dit nieuws hoor je natuurlijk ruim op tijd. Not!!!! Nee 4 december krijg je dit bericht. En dan wordt er ook met twee maten gemeten. Sommige studenten mogen ineens wel op de oude manier afstuderen en anderen niet. Terwijl eerst wordt gezegd dat iedereen volgens de nieuwe eisen afstudeert. En wij zijn allemaal tegelijk aan deze studie begonnen. Voor mij nooit meer NTI. Zeer slechte organisatie.
Oja de slogan dat je flexibel kunt studeren, vergeet dat maar. Niets flexibel!
Er wordt niet met je meegedacht. Gelukkig denkt DUO wel met je mee. Vanwege corona heeft DUO besloten om niet 15, maar 5 punten te behalen voor het behoud van de lerarenbeurs. Chapoo DUO. Nu NTI nog! Nee zij veranderen gewoon
een curriculum en feliciteren je dat je in het nieuwe curriculum mag afstuderen. Ik ben hier echt niet blij mee want sommige masterclasses worden qua eisen voor paper aangepast dus mijn gemaakte werk waar veel tijd inzit, kan Ik weggooien.
Mijn vraag of ik NTI zou aanbevelen? Nee nooit aan beginnen.

Ik zie dat studenten met een goede review worden bedankt, ik ben benieuwd of NTI ook met mij contact opneemt!!! Graag zélfs!

Huh, dat komt niet voor in het vobucalair van NTI. Geen idee, ik kan er momenteel zelfs niet één noemen. Ja de docenten en inhoud van de masterclasses zijn goed.

Waar moet ik beginnen? Ik denk met openlijk communiceren naar studenten, betere bereikbaarheid van contacten, studenten de kans en mogelijkheid geven om gepersonaliseerd en flexibel te laten studeren en zo zijn er nog wel meer verbeterpunten.

Score voor NTI-nl: 0.5/5
Beveel je NTI aan? Nee