NTI-nl

Flexibiliteit
Mentor
Studie-materialen

Wes

Bedenktermijn van 14 dagen gaat in nadat je inschrijving is bevestigd, niet wanneer je toegang krijgt tot de leeromgeving. Belofte van 14 dagen proef studeren klopt op deze manier niet.

Installeren van de benodigde tools was lastig. Geen / (te) beknopte omschrijving en URLS in de cursus met waar een instructie zou moeten staan waren dood. Een voorbode voor de rest van de cursus waarin voorbeelden niet kloppen, cruciale onderdelen van het uitvoeren van opdrachten worden niet benoemd en er wordt vanuit gegaan dat het allemaal wel lukt en de cursist dit allemaal wel begrijpt zonder uitleg. Ik ben er juist om dit te leren en te leren begrijpen. Is deze “cursus” wel eens nagelopen door iemand die geen expert is op dit vlak?

Al voor je begint krijg je een mail dat je cursus bijna is afgelopen en je kunt verlengen. Voordat je de te installeren software up and running hebt krijg je een reminder dat je extra studietijd kunt bijkopen terwijl je nog niet eens de kans hebt gehad om te kunnen beginnen en voor het kosteloze certificaat vragen ze toch nog even €35.

Ik was meer tijd kwijt aan contact met klantenservice/“mentoren”/telefoon en e-mail met de docent (die overigens wel goed was) dan aan die paar slides van de “cursus” voor relatief zoveel geld. Misschien gaat het alleen mis bij de SQL cursus, maar dit is mijn ervaring. Ik had voorafgaand een positief beeld van NTI en had vertrouwen in de organisatie en de kwaliteit, maar naast de medewerking van de docent en het opknippen van de cursus in kleine behapbare delen weinig positiefs helaas. Normaal gesproken doe ik dit soort cursussen via Udemy, maar wilde het een keer goed aanpakken door het bij NTI te doen. Bij Udemy heb je inhoudelijk een betere cursus, meer diepgaand, betere uitleg, minder gezeur en vragen ze niet elke week om meer geld en dat voor 5% van de prijs die NTI rekent. Volgende keer dus weer daar…

Opgeknipt in meerdere kleine stapjes zodat het behapbaar is, goede docent

Score voor NTI-nl: 0.5/5
Beveel je NTI aan? Nee