NTI-nl

Praktijk workshops
Mentor
Studie-materialen

aya

Nti is een particuliere school die diverse opleidingen aanbied. In de eerste instantie wanneer je, je inschrijft lijkt alles te kloppen en wordt er vanuit hun ook contact met je gezocht zodat je, je inschrijft. Je krijgt mails met alles wat er komen gaat en het lijkt allemaal goed geregeld.

Todat je begint aan de opleiding!!
Je moet als persoon enorm sterk in je schoenen staan en erg onafhankelijk zijn en oplossingsgericht, anders loop je snel vast.

NTI heeft veels te weinig personeel!! Telefoon van de klantenservice wordt soms na uren opgenomen. Daarnaast vinden er enorm veel veranderingen plaats binnen het bedrijf. Alles wat je van te voren beloofd is klopt niet. Je hebt een eigen mentor, kunt bij haar terecht met al je vragen. Is halverwege de jaar er mee gestopt en nooit iemand voor terug gekomen terwijl je 350 per maand betaald!!

Daarnaast verschilt het lesgeld per individu wat ook super raar is!!! De administratiekosten kan je door middel van een telefoontje weg werken. Het is super slecht geregeld.
Zo is het voorgekomen dat leraren niet weten of we op locatie moesten zijn of online, daarnaast veel onduidelijkheid over hoe en wat.

Het lijkt allemaal mooier dan het is, maar het is een enorme puinhoop. ik raad het absoluut af. Ik ben nu helaas al in me derde jaar dus ik hoop het af te kunnen maken. Maar je kan beter een reguliere opleiding doen en anders deeltijd want je hebt helemaaaaaal niks aan de voltijd opleiding waar je zogenaamd wordt ondersteund door mentor en docenten!!

Ook is er geen mogelijkheid om na de lessen contact op te nemen met de docenten. Sommige staan het toe ivm coulance of omdat ze daar voor open staan en anderen willen nooit gemaild worden het is gewoon echt uiterst slecht!

Ik denk dat als er echt goed wordt gekeken naar hoe het bedrijf opereert er grote errors worden ontdekt!!
Een gewaarschuwd mens telt voor twee!!!

- sommige docenten die zpper's zijn moet je net maar de juiste treffen zijn erg behulpzaam

- verbetering bedrijfsstructuur
- verbetering communicatie naar studenten en docenten toe
- verbetering klantenservice
- verbetering eerlijkheid