NTI-nl

Julia

Waar moet ik beginnen. Ik heb meerdere officiële klachten ingediend bij NTI waar niks mee is gedaan.
- de “mentoren” zijn slecht bereikbaar en als je ze eindelijk te pakken hebt weten ze nooit ergens wat van. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd en ze kunnen nooit ergens een direct antwoord op geven. Op 1 mentor na, die wist en kon wel wat.
- binnen de leeromgeving werden vakken niet goed afgesloten waardoor ik soms lange tijden moest wachten om aan een nieuw vak te beginnen. Hier heb ik ontzettend vaak contact over gehad, via de mail/whatsapp/telefonisch. Maar toch heb ik door zoiets onnozels heel veel studievertraging opgelopen.
- in de leeromgeving stonden veel spellings- en rekenfouten. Ook stonden er verwijzingen naar hoofdstukken/bijlagen die niet bestonden.
- ik ben 5 maanden bezig geweest om ervoor te zorgen dat een rekenmodule open werd gezet en dat ik boeken zou ontvangen.
- er is geen vast aanspreekpunt, dus je moet elke keer dat je contact opneemt met NTI je hele verhaal weer doen. Het schijnt dat ze notities maken in je dossier maar hier kreeg ik de indruk niet van.
- toen ik mijn diploma aanvraag deed werd deze over het hoofd gezien waardoor het nog weer een maand langer duurde.

De gang van zaken was ontzettend frustrerend en als ik niet direct het volle bedrag al betaald had dan had ik mij na de eerste maand waarschijnlijk al bij een andere aanbieder aangemeld. De administratie bij NTI is niet op orde, ze liepen achter met de mail, te weinig personeel, niet goed ingewerkt, als je belt sta je eerst minimaal 7 minuten in de wacht om daarna te horen “we zijn helemaal niet zo druk hoor!”

Mijn stageadviseur was top, enige persoon bij NTI die wel wat voor elkaar kreeg.

Score voor NTI-nl: 1/5
Beveel je NTI aan? Nee