NTI-nl

Praktijk workshops
Mentor
Studie-materialen

Megan

Ik heb een hoop punten dus laat ik maar beginnen met het begin van mijn studie.
- Ik heb een paar vrijstellingen aangevraagd die na een paar keer bellen pas werden goedgekeurd. Mijn studie duurt 1 tot 3 jaar maar mijn vrijstellingen golden maar tot halverwege het eerste jaar. Dit wist ik niet, ben ik ook niet van op de hoogte gesteld maar ik mocht mooi wel betalen.
-Een groot deel van mijn boeken werd later geleverd. Dit was voor mij niet per se een probleem, wat wel een probleem was is dat mijn stagewerkboek maar niet binnen kwam waardoor ik direct een studievertraging heb opgelopen.
-De online leeromgeving is zo onduidelijk dat ik 2 weken bezig ben geweest met het uitvogelen van de volgorde van mijn studie en de vereisten om te kunnen beginnen met mijn stage. Ook staan er extreem veel spellingsfouten in en word er verwezen naar een filmpje terwijl er een tekst staat en andersom.
-De toets-stof is letterlijk uit het boek overgenomen en bieden geen context waardoor het moeilijk is om juist antwoord te geven.
-Verandering van een keuzevak kost onredelijk veel geld (300+ euro, meer dan 2x het maandelijkse schoolgeld)
Nu het grootste probleem.
-Ik wil van stage veranderen vanwege financiële redenen. Mijn eerste stage verliep soepel, mijn tweede stage is na 3 weken nog niet eens naar mijn stageadviseur gestuurd om een kennismaking te regelen waardoor mijn contract 2 maanden is uitgesteld. Ik rekende op deze stage en doordat het maar uitgesteld word heb ik geen inkomen, kan ik geen herkansingen doen en kan ik het lesgeld niet betalen. De NTI ziet hier de ernst niet van in en ik krijg verschillende antwoorden. Mijn stageadviseur wist tot vandaag nog niet eens dat ik een wijziging heb aangevraagd. Mijn stagebegeleider krijgt te horen dat er een hoop telefonisch geregeld kan worden en ik krijg zelf alleen maar te horen dat ik het moet afwachten.
Ik ben vast wat problemen vergeten maar het is erg duidelijk dat ze je alleen maar geld willen aftroggelen en je studie zo lang mogelijk willen laten doorgaan. Ik had dit binnen een jaar kunnen afronden, daar heb ik de NTI voor gekozen.
Ik raad het sterk af om hier een studie of cursus te beginnen.

Pas de toetsen en de online leeromgeving op elkaar aan en zorg dat er geen spelfouten of verkeerde verwijzingen in staan. Zorg dat je klantenservice weet waar ze het over hebben.

Reactie NTI-nl:

Goedemiddag Megan, Wij hebben per e-mail contact met jou opgenomen. We hopen hier samen uit te komen. Met vriendelijke groet, NTI

Score voor NTI-nl: 1/5
Beveel je NTI aan? Nee