NTI-nl

Praktijk workshops
Mentor
Studie-materialen

Patrick Princen

Erg slecht, niet gehoord ook..

Lage prijzen..

Cursusnamen zoals 'Volledige opleiding webdesigner" met 100x in de omschrijving het woord opleiding en 1x het woord cursus heeft een naam; misleidende reclame..

Bied mensen op de website geen kans aan om hun mening te geven als hier toch niks mee gebeurt..

Reageer ook op de klachten en kritische mails i.p.v enkel op de gemakkelijke positieve mails, er zijn enorm veel klachten binnen de studenten van het NTI hierover! Over het totaal genegeert te worden wanneer het wat moeilijker wordt voor het NTI.

Reactie NTI-nl:

Beste Patrick,
Wij moeten een kleine nuance aanbrengen in jouw opmerking over een cursus die geen opleiding kan zijn- onder de noemer 'cursus' bij NTI vallen namelijk verschillende typen opleidingen. 'Cursus' betekent bij NTI voornamelijk 'kort studieprogramma', dat kan bijvoorbeeld dus ook een vakopleiding zijn of iets dergelijks. Het is dus in het algemeen aan te raden dat als een potentiële student informatie zoekt over onze opleidingen, deze altijd heel nauwkeurig de informatie op de website doorneemt, omdat deze precies beschrijft hoe het studieprogramma is opgebouwd. Wellicht is bij u ook de verwarring ontstaan omdat we de cursus webdesigner hebben en de vakopleiding webdesigner.
Daarnaast willen we graag aangeven dat wij alle klachten serieus nemen. Op alle klachten wordt gereageerd zoals ook nu op uw klachten.
Graag horen we waarover u zich genegeerd voelt. We willen namelijk graag al uw klachten en vragen beantwoorden.
NTI

Score voor NTI-nl: 0.5/5