NTI-nl

Praktijk workshops
Mentor
Studie-materialen

Shir

De opleiding is goed in elkaar gezet en je leeromgeving spreekt grotendeels voor zich. Het is wel jammer dat je herkansingen €100 is, dat is een flink bedrag.

Daarnaast kan het dashboard best onduidelijk zijn, je hoort er veel informatie te vinden over wie je mentoren zijn en waar je praktijkdagen plaatsvinden, dit wordt alleen niet altijd ge-updated. Het zou fijn zijn als er meer digitale examens zijn, in twee jaar zijn er maar drie geweest en de rest alleen maar papers. Ook zou het fijn zijn dat als je een module hebt afgerond het je eigen keuze is of je een praktijkbijeenkomst bijwoont of niet. Vaak heb ik een module al een maand of langer geleden afgerond en is je praktijkbijeenkomst pas een aantal maanden later. Tegen die tijd ben je allang al bezig met een ander vak.

Ik vind de oplossing van de praktijkdagen via Zoom heel goed. De docenten hebben het goed opgepakt en bereiden de bijeenkomsten goed voor. Ik hoop dat de zoom bijeenkomsten in de toekomst vaker toegepast zullen worden.

Score voor NTI-nl: 5/5
Beveel je NTI aan? Ja