NTI-nl

Flexibiliteit
Praktijk workshops
Mentor
Studie-materialen

Op dit moment volg met veel plezier een masteropleiding. Ik hoop binnen nu en een paar maanden af te studeren en wilde dan eigenlijk een nieuwe masteropleiding doen. Echter bleef ik enorm twijfelen en was er ook wel veel onduidelijkheid over de studeerbaarheid van deze masteropleiding (gaat stoppen). Gelukkig ben ik enorm goed geholpen door mijn mentor en de studieadviseurs en heb ik mij nu ingeschreven voor het masterprogramma. Ontzettend blij mee. Ik ben nu al sinds maart 2017 student bij de NTI en ben dit met veel plezier. De NTI is een zeer fijn en meedenkend opleidingsinstituut en voorlopig blijf ik nog fijn doorstuderen bij de NTI.

De mentoren zijn ontzettend hulpvaardig. Zij zijn goed bereikbaar, denken actief mee en zorgen er daardoor mede voor dat je toch het gevoel hebt dat de NTI met je begaan aan ondanks dat het afstandsonderwijs is. Ook de studieadviseurs zijn helpend en ook de docenten zijn heel fijn. De lessen zijn goed en de feedback op de eindopdrachten (papers) is heel uitgebreid. Dus je leert daar veel van voor een volgende keer of als je hem moet verbeteren bij een onvoldoende. Eigenlijk vooral veel sterke punten.

De informatievoorziening vooraf kan beter en de termijnen voor de beoordelingen worden te vaak overschreden.

Score voor NTI-nl: 5/5
Beveel je NTI aan? Ja