NTI-nl

Praktijk workshops
Mentor
Studie-materialen

Michelle Arts

De opleiding is goed opgezet. Er wordt vanaf de basis opgewerkt naar steeds meer professionaliteit. De leraren zijn goed en hebben veel praktijkervaring door hun werkervaringen.

Minpuntje vind ik dat de examens vaak niet helemaal duidelijk zijn en niet altijd aansluiten op de te bestuderen stof. Er zijn regelmatig vragen die over specifieke onderwerpen gaan, maar niet in het boek zijn terug te vinden. Als je dan niet over de basiskennis van dit ondewerp beschikt wordt de vraag al een stuk lastiger om goed te beantwoorden.

Wat ik mis is een specifiek contactpersoon die alles over mijn Eigen opleiding weet. We kunnen wel contact opnemen met HBO mentoren, maar ik heb nog nooit iemand aan de lijn gehad die van de opleiding Integrale Veiligheid voldoende af wist om mij meteen te helpen. Het zou fijn zijn als er per opleiding een contactpersoon was waar we terecht zouden kunnen voor specifiek inhoudelijke vragen over de Eigen opleiding.

Verder is het duidelijk hoe alles werkt op de leeromgeving en het boeken van examens etc. Daarin heft NTI zeker goed werk verricht.

Score voor NTI-nl: 5/5
Beveel je NTI aan? Ja