Ik doe de opleiding toegepaste psychologie aan de hogeschool NTI met als reden de flexibiliteit ervan, zelf je tempo bepalen, zelf je planning maken en zelf je tentamendata's bepalen, ideaal is het. Ik ben ook erg te spreken over het contact tussen de mentoren en de studenten, en de hele overzichtelijke studieplanningen, en dankzij FRONTER krijg ik een heleboel antwoorden op mijn vragen!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.