Ik ben pas begonnen met de studie SPD bedrijfsadministratie en het bevalt heel goed. Het lesmateriaal is heel overzichtelijk en duidelijk. Ik vind het niveau prima te doen. Ook de opdrachten zijn duidelijk beschreven en makkelijk te vinden. De opdrachten die je moet insturen worden snel beoordeeld en het commentaar wat gegeven wordt is duidelijk. Ik ben erg blij dat ik naast mijn werk ook nog eens een volledige HBO-opleiding thuis kan volgen. Dan heb je geen last van verplichte lesuren de hele week door en kun je het gewoon zelf inplannen! Ook krijgt iedereen een mentor toegewezen en die staat altijd voor je klaar om jou te helpen met je studie. Super handig voor als het even niet meer lukt!
Feedbackcompany.com maakt gebruik van cookies. Lees ons cookiebeleid voor meer informatie. U accepteert de cookies door verder te gaan of deze melding te sluiten.