NTI-nl

Flexibiliteit
Praktijk workshops
Mentor
Studie-materialen

Ik heb helaas geen goede ervaring met het NTI. Het begon al met al een discussie over mijn daadwerkelijke startdatum (NTI had deze genoteerd als gestart, maar 3 maanden later ontving ik pas de boeken en dat wilden ze niet als startdatum aanpassen. Daarna regelmatig gehad dat vragen pas na 3 weken beantwoord werden, huiswerk na 6 weken pas nagegekeken wordt. Nu is mijn leeromgeving ineens afgesloten voor inzage in welk artikel dan ook, terwijl dit pas na half oktober zou moeten. Ook vaak maar 1 voorbeeld met een antwoord en dan moet je er al een examenvraag over kunnen beantwoorden. Er is geen / zeer weinig oefenmateriaal, je moet het gewoon meteen weten.
Voor mij niet nogmaals het NTI met deze ervaringen. Ondanks dat ik ze heb laten weten dat ik dit moeilijk vind is er niemand geweest die me even heeft gebeld of geholpen. Op het laatst stelde ik een vraag op het forum en noteerde meteen de 3 weken antwoordtijd erin, dan moest ik op die dag idd weer via mijn mentoren die dan contact opnemen met de leraren vragen of er iet kon worden nagegeken en de termijn al verstreken is. Heel jammer om mijn 2 opleidingen beide zo te ervaren.

In het begin voor aanvang van de opleiding heeft er iemand gebeld (helaas daarna nooit meer)

Alles zie bovenstaand.

Score voor NTI-nl: 0.5/5