NTI-nl

Flexibiliteit
Praktijk workshops
Mentor
Studie-materialen

Ik vind het prettig om te studeren aan de NTI. Je moet wel veel zelfdiscipline hebben om je opleiding vol te houden maar als je dat hebt is het veel fijner studeren dan aan een "normale" hogeschool.

De trainingen zijn duidelijk en niet langdradig. Dit is erg prettig voor de concentratie en motivatie.

Ik kan me voorstellen dat er studenten zijn die het fijn vinden om regelmatig contact te hebben met mentoren. Dit zou regelmatiger kunnen gebeuren en het initiatie zou ook bij de NTI vandaan kunnen komen om contact op te nemen over de voortgang. Overigens heb ik hier geen behoefte aan, en ondervindt dit probeer dan dus ook niet.
Wel vind ik het probleem met parkeren als ik een examen wil doen in Utrecht bij het WTC. Ik vind het heel slecht dat ik 15 verderop moet parkeren, dit is erg vervelend vlak voor dat je een examen hebt.

Reactie NTI-nl:

Beste student,
Bedankt voor het delen van je ervaring over NTI. Goed om te horen dat je tevreden bent en ook bedankt voor je verbeterpunten. Met die info kunnen wij onze service blijven verbeteren.
Zoals je wellicht weet wordt er elke maand een Samsung tablet verloot onder iedereen die een review over NTI achterlaat. Deze keer ben jij de winnaar! Gefeliciteerd.
Wil je een e-mail met je naam en adresgegevens sturen naar acties@nti.nl? Dan zorgen we dat de tablet jouw kant op komt.
Nogmaals bedankt voor je review en we hopen dat je met veel plezier en succes blijft studeren.
Hartelijke groeten,
Het team van NTI