NTI-nl

Praktijk workshops
Mentor
Studie-materialen

Sabijn Lauwerier

De boeken voor het eerste jaar vind ik erg interessant en ook de opdrachten zijn relevant en leuk.
De dienstverlening vind ik niet altijd even goed. Soms moet je heel lang wachten op een mail terug en is de mail niet goed gelezen. Ook de college's zijn niet altijd even inhoudelijk relevant. Soms heb ik het idee dat de docent niet goed weet wat onze lesstof is. Andere keren was het college wel weer heel goed, zoals bij methodisch werken.

- De uitgekozen literatuur is up to date en relevant
- In de opdrachten/papers die we moeten maken zit veel vrijheid voor het kiezen van een doelgroep wat ik erg prettig en leerzaam vind

- De dienstverlening van de mentoren: beter de mails lezen en duidelijk antwoord geven op de vraag die gesteld wordt, dat scheelt een hoop heen en weer gemail.
- Meer oefenstof op de leeromgeving zetten om je voor te bereiden op het tentamen. De e-module en het oefententamen is eigenlijk maar heel weinig. Het NTI zou een voorbeeld kunnen nemen aan de digitale leeromgeving van de open universiteit, waar je echt door de leerstof heen wordt genomen.

Score voor NTI-nl: 4/5
Beveel je NTI aan? Ja