Negatief: het product dat ik kocht kostte 20€ plus verzendkosten. In de doos zat een formulier dat het product voor 7,50€ verkrijgbaar was! Wat een vreemde manier om met je klant te communiceren. Teleurstellend! Op mijn opmerking bij mijn vestelling werd niet gereageerd. Ik had geen comfort dat de bestelling tijdig kon worden grleverd. We bleven twee keer speciaal thuis om de levering te ontvangen. De levering kon/ mocht blijkbaar door de brievenbus, dus ook dat thuisblijven hebben we voor niets gedaan. Slordig!!!

Nee

Zie mijn opmerkingen in het eerste blok

Reactie NootroFit.nl:

Hi Ineke,
Wat vervelend om te lezen dat je geen goede ervaring hebt ervaren.
Om onze service beter te laten verlopen hoor ik graag van je op welke punten we kunnen verbeteren. Je geeft aan dat je een opmerking hebt geplaatst, mag ik vragen waar je deze hebt geplaatst? In onze gegevens kan ik namelijk geen email of bericht van je terugvinden.
Desbetreffende de 7,50, dit geeft de producent ons mee om te delen met klanten. Als je goed kijkt zul je zien dat het hier om de 10 Capsule variant gaat en niet om de 30 capsules zoals jij hebt aangekocht.
De levering zou ik graag verbeteren, ik zal je feedback meenemen en delen met de verschepende partij DHL.
Lars

Score voor NootroFit.nl: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Studeerpil