monique

Tijdens het bezoek van de showroom en bestellen van de tegelvloer is alles goed verlopen, zeer netjes geholpen. Heel jammer dat het niet mogelijk is om een stuk van de tegel te krijgen zodat we de kleur hadden. Uiteindelijk toch een stukje plint gekregen maar was paar tinten lichter. Telefonisch bleef men volhouden dat dit de juiste tegel was terwijl men in de showroom ook aangaf dat dit niet de juiste was. Na levering van de vloertegel bleek de plint ook weer niet de juiste kleur te zijn. Jammer. Voor een andere vraag hebben wij per mail contact gezocht en telefonisch ook, maar na 3 pogingen nog steeds geen reactie gekregen. Klantenservice zou beter kunnen.
Verder een zeer mooie tegel waar wij heel tevreden mee zijn.

Reactie Nibo Stone:

Beste mevrouw,
Zoals mijn collega u al in een persoonlijk bericht heeft laten weten vinden wij het jammer dat onze klantenservice niet heeft voldaan aan uw verwachtingen. Wij proberen zo goed mogelijk bereikbaar te zijn voor onze klanten en zullen uw kritiek in deze zeker ter harte nemen.
Zoals u ook is uitgelegd, hebben wij niet alle vloeren op voorraad en bestellen deze op commissiebasis. Dat is de reden dat wij geen sample van de vloer hebben kunnen verstrekken. Wij zoeken hiervoor nog een oplossing.
We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de vloertegels, dat is natuurlijk het allerbelangrijkste. Als we nog iets voor u kunnen betekenen, nu of in de toekomst, dan horen we dit graag.

Score voor Nibo Stone: 3/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee