Bakker

Enthousiast verkoopgesprek, daarna veel besturing nodig. Vloer op zich mooi gelegd maar verontreinigd opgelverd

Reactie Nibo Stone:

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Uw mening is erg belangrijk voor ons, zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.
Uit het telefoongesprek wat wij met u hebben gehad naar aanleiding van deze review blijkt dat u andere verwachtingen had over o.a. het transport, de betaling en het leggen van de vloer. Wij betreuren het ten zeerste wij niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen. Wij proberen onze klanten zo goed mogelijk op de hoogte te brengen van het verloop van de order. Wij doen dit in onze verkoopgesprekken en tevens is informatie over het transport en de betaling terug te vinden op de orderbevestiging. Onze vloeren worden na het voegen schoongewassen, maar evenwel kan het voorkomen dat er nog een lichte cementsluier op de vloer aanwezig is. Wij adviseren onze klanten de vloer na enkele dagen na oplevering schoon te maken met cementsluierverwijderaar. Mijn collega heeft inmiddels een fles naar u op gestuurd, hier zijn geen kosten aan verbonden.
Wij zijn blij om te horen dat u vindt dat de vloer mooi is gelegd en hopen dat u ondanks uw teleurstelling over het leveringsproces toch veel plezier gaat beleven aan uw nieuwe vloer.
Voor al uw vragen staan wij voor u klaar.
U kunt onze bereiken via 077 396 76 60 of per mail via info@nibostone.nl.
Rianne | Nibo Stone

Score voor Nibo Stone: 2.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee