Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Jacqueline

Super ervaring !
Lees de omschrijving hier onder bij 'sterke punten'

Van ontvangst tot aan het vertrek en uiteraard de knipbehandeling zelf was het personeel maar zeker ook de begeleitsters uiterst vriendelijk en professioneel
Ik had een van de laatste tijdsafspraken met een niet allerdaags verzoek......mijn kapster mocht mijn lange haar (tot op stuit) afknippen tot op schouderlengte
Hier was zij erg blij mee en ging zeer professioneel te werk..
Ze luisterde naar mijn wensen maar kwam ook zelf met advies en alles werd uiteraard met begeleidster besproken..
Mijn inmiddels ingevlochten lange staart werd eraf geknipt uiterst zorgvuldig onder controlerend oog
De begeleidster vroeg of ik mijn vlecht mee naar huis wilde nemen of dat zij hem mocht houden voor de lessen met de leerlingen
Uiteraard mocht ze de vlecht houden.
Mijn kapster ging verder aan de slag met mijn nieuwe coupe en ondanks dat we de laatste waren bleef ze alle tijd nemen om mijn coupe naar alle tevredenheid af te maken....
En ook de begeleidster nam alle tijd om alles te controleren.
Ik moet zeggen dat deze afspraak voor mij een bijzonder fijne en ook gezellige ervaring is geweest en mijn kapster wist zich perfect in te leven op de persoon die ze knipte en ging daar op een leuke en gezellige manier mee om ! Maar bleef haar professionaliteit te behouden en deze eigenschap hebben naar mijn mening te weinig kapsters....

Reactie NKA Amersfoort:

Beste Jacqueline,
Wat een mooie positieve en oprechte review mochten we van u ontvangen! Dank daarvoor! We zullen deze delen met ons team in Amersfoort. We hopen u nog vaak te mogen begroeten in onze salon. Namens ons team, nogmaals bedankt!
Fijne dag,
Nederlandse Kappersakademie
Martijn Abers, Algemeen directeur

Score voor Nederlandse Kappersakademie: 5/5
Beveel je de kapsalon aan? Ja
Soort behandeling: Wassen knippen