Reviews

8.6 / 10
833 beoordelingen
Schrijf beoordeling

91% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

Maud Verstappen

6/10

Het kopen van een bed ging super en ook goed geholpen, maar de montage van het bed is heel slecht. Het hoofdbord staat niet stabiel en super scheef. Daarnaast is er al meteen schade aangericht aan het bed. Ben hier echt niet blij mee!

Welke locatie bent u geweest?

Eindhoven-Son

Wat heeft u gekocht?

Een bed

Reactie Nederlands Slaapcentrum:

Bedankt voor uw review en voor uw positieve woorden over het aankoopproces en het advies in onze showroom — fijn om te horen dat dat naar wens is verlopen.
Wat jammer om te lezen dat u ontevreden bent over de montage en schade heeft ervaren. We hebben hierover nog geen melding van u ontvangen en waren hier dus niet van op de hoogte. Wanneer er iets niet naar verwachting is, denken we graag mee. We nodigen u dan ook van harte uit om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we kunnen bekijken wat er mogelijk is.


Score voor Nederlands Slaapcentrum: 3/5
Zou u Nederlands Slaapcentrum aanbevelen? Ja
Boxspring