Arnita

Bestelling is goed verlopen.

Netjes verpakt en erg fijn dat je naar een post nl punt je pakketje op kunt halen.

Graag wat vaker een update over de bestelling, zeker nu alles langer duurt door de drukte. Begon te denken dat ik opgelicht was! ( gelukkig niet).

Reactie NagelProducten.nl:

Beste Arnita,
Uw bestelling is bij ons de volgende werkdag direct verzonden. Hiervan heeft u ook een mail gehad met de track & trace gegevens van PostNL. De status van uw pakket kon u hierin terug vinden. Hierna geven wij inderdaad geen update meer, omdat hij dan in handen is van PostNL. Dit is een normale gang van zaken.
Helaas zagen we wel dat uw pakket vertraagd was en pas enkele werkdagen later is bezorgd. Dat is uiteraard erg vervelend. Het is momenteel heel druk bij PostNL wegens de lockdown. Dit hebben wij op verschillende manieren gecommuniceerd op onze website dat het helaas langer kan duren dan normaal. Dit is voor ons ook overmacht. Wij zorgen dat de pakketten snel worden verwerkt en mee kunnen met de post.
We gaan er vanuit dat dit in de toekomst weer beter zal gaan als de lockdown is afgelopen. We hopen op uw begrip.
Team Nagelproducten.nl

Score voor NagelProducten.nl: 4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Nagelvijl, dipp'n sticky base, cracked heel foam