L Joosen

Bezorging een week later dan de bezorgdatum nog steeds niet in huis, als je weet dat het dan niet bezorgd kan worden, zet er dan niet een datum bij die je kunt uitkiezen

Reactie NagelProducten.nl:

Beste Luuke,
Er is momenteel een enorme vertraging bij PostNL. Wegens de lockdown en het winterse weer van vorige week is grotendeels vertraagd.
Nederland besteld massaal online.
Dit hebben wij op verschillende manieren gecommuniceerd op onze website dat het helaas wat langer kan duren dan normaal. Ook in de mail met de track & trace gegevens staat dit nogmaals vermeld.
De functie op onze website dat je een datum kunt kiezen, is normaal inderdaad van toepassing. Alleen wij kunnen dat niet zomaar ineens uitzetten op onze site.
Daar gaat een heel technisch iets aan vooraf. We hopen dat de lockdown niet lang meer duurt en dat het snel allemaal iets ''normaler'' en beter gaat worden.
Wij vinden het jammer dat wij als bedrijf, hierdoor een slechte score krijgen, voor iets waar wij niets aan kunnen doen.
Dat is uiteraard je goed recht om te delen. Maar in deze situatie is het overmacht.
Zoals je kon zien, is je bestelling direct dezelfde dag verwerkt en verzonden en meegenomen door PostNL.
Team Nagelproducten.nl

Score voor NagelProducten.nl: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Meerdere dingen