Mijn ervaring was goed.
Vooral ook het feit dat er geen bezorgkosten worden gerekend.
Dit vind ik super. Scheelt toch weer en alle beetjes helpen.
Zal voortaan blijven bestellen jullie.
Sterke punten
Ook het feit dat men producten overzichtelijk kan vergelijken.
Dat vind ik écht heel fijn.
Verbeterpunten of tips
Zou het zogauw niet weten.